Optimizare viteză site

Profiți de fiecare moment, pas cu pas, coordonat și strategic.

Din sutele de proiecte derulate din 2011 până astăzi, am învățat să furnizăm soluții în loc de servicii și să căutăm parteneri în loc de clienți.

Se mișcă greu, vinde la fel.

Răbdarea se tot micșorează de 20 de ani. Studiile demonstrează.

Ușor, ușor, lent dar sigur, tehnologia s-a infiltrat în viața noastră în toate zonele ei. Ne-am obișnuit ca toate obiectele din jurul nostru să răspundă instantaneu, de la prima interacțiune și în prima secundă. Cumpărătorii și potențialii clienți nu mai au răbdarea să aștepte ca site-ul tău să se încarce. Conexiunile noastre la internet au devenit mai performante și cei mai mulți se așteaptă ca un site să se încarce imediat.

Sunt destule motive pentru care un potențial cumpărător nu îți devine client. Nu știe de tine, competiția, lipsa de încredere, neînțelegerea unor aspecte, alte servicii sau produse care rezolvă aceeași nevoie/dorință, puterea de cumpărare, nu știe cum ori nu reușește să completeze pașii unei comenzi/cereri de ofertă etc.. Să încercăm să nu-i dăm un motiv în plus.

Vinzi mai mult

Când site-ul se încarcă repede și este intuitiv atunci vinzi mai mult. Aspect demonstrat în nenumărate studii.

Monitorizare automată

Nu vrei să afli după 3-4 luni în care ai avut mult de muncă că site-ul nu se încărca și din acest motiv vânzarea scăzuse cu 30%.

Cerință S.E.O.

Unul dintre criteriile de bază prin care Google determină dacă un site este valoros sau nu. Se încarcă repede, poziții mai bune în căutări.

Mai ușor de reținut

Costurile publicității au crescut anual astfel că este și mai important ca utilizatorul să te rețină pozitiv.