Audit website

Vrei o afacere profitabilă și mai mult timp pentru tine?

Obții mai mult cu mai puțin și clienții tăi îți vor mulțumi. Te ajutăm să descoperi și să îți ajuți clienții într-un mod pe care ei îl așteaptă și apreciază.

[Auditul] Ce aspecte sunt testate?

Auditul include verificarea aspectelor/zonelor esențiale pentru vânzare.

Știm că pare totul în regulă și nu crezi că ar fi nevoie, ori cei mai mulți antreprenori așa consideră. Dar, experiența viitorului tău client cu site-ul firmei tale nu este aceeași cu a ta. El nu te cunoaște, nu știe ce informații sunt în site și nici unde. Este prima dată când îl/te vede. Nu vei putea să vezi cu adevărat propriul site așa cum îl văd clienții tăi. De aceea, apelezi la experiența noastră și în același timp asculți bine ce au clienții tăi de spus.

În plus, știm și că : nu contează așa mult auditul, nici micile erori, competiția are la fel, merge oricum și așa, este mai important să…, etc.. Auzim aproape de fiecare dată aceeași poveste. Clienții noștri, antreprenorii, se conving să lase lucrurile la fel. Au uitat că marketing-ul se ocupă de satisfacția clienților lor. Tu, la rândul tău, vrei să fii tratat cu atenție, cu seriozitate și cu dorința reală de a fi ajutat, de a face lucrurile simple pentru tine.

Auditul este parte a serviciilor noastre de marketing și publicitate iar în anumite ocazii îl oferim ca serviciu separat. În cadrul auditului ne concetrăm pe experiența utilizatorului și verificăm aspecte esențiale precum : uzabilitate, viteză de încărcare, erori, prezența informațiilor esențiale, autenticitate și impresie, aspecte legale. La sfârșit vei primi un raport ce conține aspecte esențiale constatate și propuneri de remediere/imbănătățire.

Experiența viitorului client

Prima testare estea cea de role-play. Unul dintre colegii noștri va intra în pielea clientului tău și va testa experiența cu site-ul.

Viteză și Erori

Testăm dacă site-ul se încarcă rapid și dacă există erori semnificative care să-l împidice pe potențialul client să cumpere.

Informații relevante

Vom testa dacă site-ul prezintă util și la îndemână informațiile critice și/sau relevante de care clientul tău are nevoie.

Autencitatea poveștii

Site-ul trebuie să convingă. În consecintă încrederea este o cerință a comunicării lui iar autenticitatea o condiție esențială.